The Vanishing Dead
S1, E11: Hercules (Kevin Sorbo) intervenes in a battle between the late King Memnos' children, Poena (Amber-Jane Raab) and Daulin (Erik Thomson). Hercules discovers that Ares has manipulated the battle and fights him and his vicious flesh-eating dog for the souls of the fallen soldiers. With Michael Hurst.