Kimi wa Pet The Way to Take in a Handsome Youth
S1, E1: Sumire, news reporter, dumped by her fiancé, demoted at work, had hit the rock bottom of life. One day, while being drunk she found a handsome youth in a cardboard box in front of her house, mistaking him for her childhood pet MoMo. Next day, Sumire named the young man MoMo and agreed to his stay if he was to be her pet.