The Wedding Singer
S6 E11: Barry and Lainey’s wedding date is right around the corner, and Beverly is in her element as she tries to make everything perfect for her schmoopie’s big day. Geoff is concerned about Adam’s shortcomings as a wedding videographer. Meanwhile, Barry begins to have second thoughts.