The Westport Zombie
S1, E3: Katie, jealous of Taylor's friendship with neighbor Viv, reluctantly competes in the Westport Halloween Zombie Run after she finds out they'll both be running. Meanwhile, Greg and Anna-Kat get a little too much in character for the zombie part of the run's obstacle course.