The Middle The Wisdom Teeth
S7, E17: An excited Frankie looks forward to re-bonding and taking care of Sue and Axl, who both have to stay home during Spring Break to recuperate from having their wisdom teeth removed. And since he's the only Heck child still living at home full-time, Brick tries to lay down some new house rules with his siblings during their stay. Meanwhile, Mike becomes furious with his brother, Rusty, after discovering that his ex-wife Marlene (guest star Mary Birdsong) came up with the diaper business idea and may be entitled to all profits made from the endeavor.