The Witchfinder
S2, E7: Determined to wipe out magic in Camelot forever, Uther summons Aredian, the most dreaded witchfinder in the land. Merlin needs Gaius to remind him of the danger he faces, but Morgana is certain Aredian will see straight through her and she’ll be burnt at the stake. Can Merlin protect Morgana and Gaius without ending up in the flames himself?