The Wolf and the Seven Young Kids
S1 E1: Mother-Goat goes to pick up cabbage, leaving her seven kids alone at home. Hungry Wolf tries to get into the house imitating mother Goat's voice to fool the little ones. He manages to deceive six kids, but the seventh, the smallest one, manages to hide in the oven.