The Woman With a Tumor for a Stomach
S1, E5: The bulbous tumor growing from Jennifer's stomach threatens her relationship with her long-time boyfriend. Fifteen-year-old Marcelo travels from Angola to Los Angeles to have a massive neck tumor removed, but the operation may be too risky.