The Word of Rao
S1, E4: To quell Rankless unrest, the Voice of Rao begins Kandor’s Nova Cycle festival and finds a scapegoat for the failed Rankless Initiative. Meanwhile, Seg is approached by a mysterious Black Zero leader.