The Writer's Wife
S1 E4: Reeling from the arrests at the Watergate, Hunt enlists Saint John’s help to dispose of evidence, while Liddy warns the acting Attorney General that the burglaries can be tied back to President. Later, after returning from Paris, a livid Dorothy must take control to protect her family and the Liddys.