The Yoga Play
S3, E5: A mysterious man enters the country at the US-Canadian border. In DC, Carrie puts her mission on the line to do a risky favor. Saul is forced to rub elbows with his adversary, Senator Lockhart, on an elite hunting trip. Still on the run, Dana makes a shocking discovery that could end her getaway for good.