There Are Some Women...
S2 E4: Reeling from the Felim fallout, Eric takes some time to reassess his next move – which later finds him on a plane to New York. While continuing to reap the rewards of closing Bloom as a client, Harper begins to grow closer to Danny. As she moves towards managing her family’s money, Yasmin learns some startling truths about her father.