There Will Be Food
S1, E3: Hank, Evan, Jill, and Divya attend a retirement party ... for a 27 year-old. The retiree, Tess, a ballerina, is thrilled when Evan expands her culinary horizons by feeding her hot dogs, Slurpees, and other foods she's had to give up to maintain her dancer's physique, but loses consciousness after a few of these junk-food laden meals. Hank discovers she may have a potentially fatal heart condition. Meanwhile, Hank also cares for Jim, a fisherman with Hepatitis C, pro bono. A vulnerable -- and less than sober -- Jill also exposes some of her feelings to Hank after funding for her free clinic falls through.