There's No Crying in Real Estate
S3 E3: While Fredrik continues to face more roadblocks with his cursed listing, Luis is sitting on a business opportunity that could catapult him into the big leagues...but first, he's got to make good on his million dollar promise. Meanwhile, Ryan is forced to show his softer side when dealing with an emotional seller who doesn’t know how to leave the past behind.