There's No Winning in Murder
Corrinna Martin learns that her daughter Alyssiah is missing. After a state-wide search, a discovery confirms Corrinna's worst fears, opening a murder investigation. As a pattern of abuse against Alyssiah is uncovered, tragedy devastates the family again.