There's Something About Jerry
S2 E6: Tammy's boyfriend, Jerry, comes to visit just in time to celebrate the sisters' favorite holiday: Halloween. Tammy's sister Misty, however, questions Jerry's intentions. Amy has to face another weigh-in after her concerning appointment with Dr. Procter.