They Capture the Heat
S1, E5: Barrow looks to pay down a debt by treating one of Collier's wounded men at the Knick, and tries to convince Captain Robertson to purchase a new Edison invention. Still marginalized by Thackery, Algernon attempts to improve on a hernia surgery. Everett and Eleanor fear for their baby's health; Cleary and Sister Harriet visit Chinatown.