They Shoot Single People, Don't They?
S2, E4: While Carrie begins to enjoy the single life, Miranda must fake an orgasm with a lover and Samantha gets 'taken in' by a club-owning jerk. Charlotte convinces herself to like a 'fix-it' actor friend.