This Cyst Persists
S1, E5: Half of Mary's body is a size 18 while the other is an 8. Anthony's cyst is in the area called the Triangle of Death. Shane wants to get a lump off his back. Will Brandi's anxiety keep her from getting a lump removed from her chest?