This Goddess Is Too Spooky
S1, E5: Following Mash's recovery, Seiya agrees to allow him and Elulu join them on the adventure, but insists that they receive more training first. The pair offer to lead the party to a cave called the Dragons' Den, said to contain an ultimate weapon.