This Is the End
S1 E8: In North Carolina, Eustace Conway's land is in jeopardy, so he saddles up and rides into town to make his final stand. In Alaska, Marty battles weather and wind as he attempts to feed his family and make it back home alive. And finally, Tom Oar's under the gun to finish his goods when an unwelcome bear threatens his family.