Three Bells
S3, E13: More clues surface surrounding the fire that killed Shay, leading Severide (Taylor Kinney) to a most unexpected source who may be able to provide pertinent information. Meanwhile, Shay’s sister Megan (guest star Ellen Woglom) comes to town, prompting members of the firehouse to remember Shay’s life. Elsewhere, Cruz (Joe Minoso) is in for a surprise when Otis’s (Yuri Sardarov) grandmother moves into their apartment, while Boden finds a way to help his dying father (guest star Richard Roundtree) make the most of his last few weeks.