Three's a Crowd
S3, E2: The shockwaves surrounding the events of Masters and Johnson’s first press conference begin to reverberate around their universe as the book nears its release date. Bill takes on a powerful, high profile fertility patient with the help of a new doctor in the practice, while Virginia and Libby come to terms with Bill’s role in Gini’s life.