Tiffany Haddish Does Shark Week Tiffany Does Shark Week
S1, E1: Tiffany Haddish hosts Shark Week! While her fantasy was to uncover the secrets of shark sex sailing on the fanciest yachts, surrounded by friendly sea creatures and pampered by a handsome merman, she's in for the sharkiest of wake-up calls.