Tiki Curse
S2 E2: Located on a prime stretch of beach, The Bamboo Beach Tiki Bar is still failing. Can Bar Expert Jon Taffer get a bevy of beautiful barmaids to fix this oceanfront eyesore instead of working on their suntans?