Time Bomb
S5 E17: Team Flash finds out that a suburban mom named Vickie Bolen (guest star CATHERINE LOUGH HAGGQUIST) is in danger and they race to save her. Upon meeting her, they discover she's a meta-human who is hiding her abilities from her family. Barry encourages Vickie to share her secret with her family, which makes Nora realize she needs to come clean with her parents about Thawne (TOM CAVANAGH).