Time Will Tell
S2 E7: Theo and Megan disagree over the Abbies’ intelligence, as the doctor attempts to communicate with their leader. Then, an underestimation has deadly consequences. Also, CJ reflects on his life and the great responsibilities he’s had over the centuries.