S1, E4: After 26 years of marriage, Emily and Dave have come to a crossroads. As Vikki tries to determine a fair distribution of assets and gets to know this couple better, she decides they may not be ready to divorce and shifts from mediating their assets to negotiating a last ditch effort to save their marriage.