To Market, to Market
S6, E1: In the Season Six premiere, Carrie believes her 'stock' has gone up, thanks to her hot date with new flame Jack Berger. Meanwhile, Miranda faces her true feelings about Steve, Charlotte is dismayed by Harry's refusal to marry a non-Jew, and Samantha bemoans the gentrification of her area until a new neighbor begins eliciting moans of another tenor.