Toast
S5 E2: After Space Ghost declares his love for Merill Markoe, he receives advice from Adam Corolla, host of MTV's 'Loveline.' Knowing that Space Ghost is smitten, Zorak begins to do everything in his power to win Merrill Markoe as his own, leading to a battle between the two.