Together
S3 E11: Marty and Jeannie deal with the fall-out of an event and Marty questions his friendship with Dre. Doug's side effects may mean trouble for Monica's new company. Meanwhile, Doug attempts to reconcile with Sarah, and Marissa makes a business decision that affects her relationship with Clyde.