Tommy Guns
S1, E3: For b-boy Tommy Guns, a trip to the doctor after some leg pain results in the shocking diagnosis of cancer. Fighting through chemotherapy and the uncertainty of his future, he is faced with the choice of surgically removing the tumour, or amputation.