Top of the Steve
S13 E18: Steve is fed up with Stan’s attitude, so he and Roger run away to boarding school. Roger and Steve discover that they are in a spin-off television show of Steve’s old life, and if they choose to remain in the school they will be trapped in the spin-off forever. Meanwhile, numerous characters arrive at the Smith house to replace Steve.