Top Wing Rescues Survivor Bear/Timmy Wings It
S1 E26: The Cadets team up to rescue TV adventure star Survivor Bear, who comes to Big Swirl to brave Icy Summit. When Swift hurts his wing, Timmy Turtle has to help pilot the Flash-Wing to save the day.