Toy Story
S1, E11: When Jimmy was a kid, every year Burt would get the season’s hottest toy and sell them off for money, leaving Jimmy disappointed and without the coolest toys. This year, Burt lets Jimmy in on his scheme, but Jimmy makes him promise to save one toy for Hope. Meanwhile, Virginia signs up the family to participate in the church’s living nativity scene in order to gain respect from the church members.