Traffic Cam Caper / Bowl-R-Rama Drama
S1 E21: Traffic Cam Caper: After Dad gets caught speeding by a traffic cam, Candace discovers the camera has hours of evidence against Phineas and Ferb. Bowl-R-Rama Drama: Phineas and Ferb decide to break a world record by building the largest bowling ball ever.