Trauma Express
S2022 E4: Bronwyn Atherton travels the world to escape her grief after a life-altering tragedy, and finds herself drawn into a shadowy world of drug smugglers and cocaine. But when she’s busted running drugs out of Peru, Bronwyn must fight her demons and confront the trauma of her past when she’s thrown into one of the world’s toughest prisons.