Treehouse of Horror XXIX
S30 E4: In this annual terror-themed trilogy, the Simpsons battle spores from space, Homer has an eating contest with the monster C'thulhu, Lisa experiences multiple, murderous personalities, and Grampa is put into a Jurassic Park-style senior home.