Treehouse of Horror XXXIV
S35 E5: After Bart is turned into an NFT, Marge fights though the blockchain to rescue her son. To track down a gruesome serial killer, Lisa turns to a murderer from her past. An outbreak transforms Springfielders into a plague of lazy, beer-loving oafs.