Trees
S1, E3: Martha Stewart shows how to plant evergreen, fruit, smoke bush and Japanese maple trees and helps Jay Leno plant a pomegranate tree. She offers tree advice to Sunny Hostin, and Martha's neighbor, renowned chef Daniel Boulud, shows off his new fire pit.