Triggers
S3 E2: Psi (guest star YAEL GROBGLAS), a thief with psychic powers, attacks National City. Able to immobilize people by tapping into their worst fears, Psi proves a formidable opponent for Supergirl. Meanwhile, James and Lena are at an impasse, and Samantha (new series regular ODETTE ANNABLE) starts her new job at L-Corp.