Tropic of Cancer
S3 E2: As the hunt continues for the prime suspect in the Normandy Parker case, an anonymous tip forces Terry into an officer-involved shooting that sets off public uproar. A desperate Siletti reluctantly hires DUI defense attorney Alfred Arkin, but withholds essential trial information. Hildy gets good news for her future, and she and Terry cross a line together.