Kendra On Top Truce or Dare
S2, E9: Kendra does her Playboy Radio show tryout with Pat McAfee. Jessica urges Kendra to make up with Hank: after all, it's their anniversary. Hank has a movie role that involves acting opposite Bruce Jenner.