Truth or Dare
S1, E8: As Kate’s (Kelli Garner) personal feelings for Niko Lonza place the life of the Yugoslavian diplomat in danger, Laura’s (Margot Robbie) efforts to help an African American sailor on a layover in New York spark a racist attack.