S1, E6: In 2016 a double murder shocked the sleepy village of Spalding, England. Two star crossed 14-year- old young lovers (Edwards and Markham), conspired to murder Edwards mother and sister. This case of folie a deux is the youngest recorded incident of Matricide in UK criminal history.