Twin Beds
S5, E21: When Ted and Barney jeopardize Robin's new relationship by professing their love for her, Robin realizes that she is finally over them. Meanwhile, after spending a weekend sleeping in twin beds, Marshall and Lily decide to get twin beds at home.