Twinning
S4 E3: With twins in the mix, it’s double trouble as "Bi-curious" Deena pulls the robbery on Mike AND Vinny. Plus Mike’s secret "hookup" with Snooki is revealed. Is Snooki a cheater or is The Situation just trying to start drama?