Two Boys, Two Bots
S1, E1: Ryan and Kory return home from school in their father's car, when suddenly a black van appears and snatches Franklin. As the twins panic, their father's car transforms and chases the black van. Ryan and Kory learn their car, Tobot X, was made by their father to protect them. Rather than asking the police for help, Ryan and Kory decide to look for him themselves.