The Miseducation of Metcalf 2
The team jumps into action to find two missing coeds after their roommate Carly Cassidy's (Colette McDermott) older brother is involved in a homicide that took place in their dorm room. Also, Hana becomes distracted when she meets someone online, on the CBS Original series FBI: MOST WANTED.