S4 E6: What is the strange creature caught on a security camera in Youngstown, OH? Did a Proof viewer manage to film the infamous Black Knight satellite? What is the origin of a sound so loud it could be heard over the entire Equatorial Pacific Ocean? Is an unidentified and giant creature calling out from extreme ocean depths Tony Harris and his team of experts dive into these claims to find the truth.